top of page

Bantuan Winbox

Masalah log masuk yang tidak normal

 

  • Pastikan rangkaian anda berfungsi dengan baik

  • Pastikan akaun UID dan kata laluan anda dimasukkan dengan betul

  • Beri perhatian kepada huruf besar dan huruf kecil kata laluan

 

Bagaimana untuk menukar kata laluan log masuk?

 

 

Bagaimana untuk menukar pin pembayaran ?

 

  • Log masuk ke WINBOX, klik "Saya" > "Tetapan" > "Ubah Suai Kod Pembayaran"

 

Bagaimana untuk menukar nombor telefon bimbit?

 

  • Log masuk ke WINBOX, klik "Saya" > "Avater Gambar" > "No Mudah Alih"

 

Mengapa saya tidak menemui sebarang pilihan hiburan semasa log masuk ke WINBOX?

 

Apabila pelawat log masuk (tanpa pengikat perujuk), dia tidak boleh memasuki mana-mana permainan dan tidak boleh mendeposit atau mengeluarkan wang tunai. Pelawat perlu menetapkan kebenaran untuk mengikat "perujuk yang disyorkan" untuk mencetuskan permainan dan fungsi cas semula

 

Langkah 1: Log masuk ke WINBOX, klik "Saya" > "Tetapan" > "Perujuk"

Langkah 2: Anda boleh mengimbas kod QR rakan anda atau kod QR penganjur yang terdapat di Internet untuk mengikat pengesyor. Selepas pengikatan selesai, semua operasi boleh dilakukan seperti biasa.

Apabila perlu Log masuk pada peranti yang berbeza

 

Untuk melindungi akaun anda, apabila menggunakan peranti berbeza untuk log masuk, anda perlu melengkapkan langkah "mengikat peranti".

Masukkan nombor telefon mudah alih anda pada peranti baharu untuk menerima kod pengesahan untuk log masuk

Rekod Transaksi

Rekod transaksi di bahagian atas sebelah kanan fungsi dompet boleh menapis pelbagai platform dan masa untuk melihat rekod transaksi terperinci. Di samping itu, kandungan pemindahan pengguna dibentangkan secara terperinci dalam fungsi ini.

Sejarah Pesanan

 

Fungsi sejarah pesanan menyimpan rekod cas semula dan pengeluaran pengguna. Klik rekod untuk melihat butiran

Jika tambah nilai dan pengeluaran anda tidak lulus atau menolak, anda boleh mengklik butiran untuk melihat sebabnya.

bottom of page